Rzetelny Regulamin Rzetelny Prawnik Rzetelna Umowa Polityka Bezpieczeństwa Prawo Konsumenckie Rzetelny Konkurs

Publikacje

  • Nietrafiony prezent z internetu do zwrotu

    14 grudzień 2015

    Przy tegorocznych zakupach na święta po raz pierwszy będzie miała zastosowanie nowa ustawa o prawach konsumenta. Z czym muszą liczyć się klienci, a jakie obowiązki spełniać e-sprzedawcy? O tym na łamach rp.pl opowiada Rafał Stępniewski z serwisu Rzetelnyregulamin.pl.

     

  • Błędy w regulaminach e-sklepów

    23 listopad 2015

    Większość sklepów internetowych nie dostosowała swoich regulaminów do wymogów ustawy o prawach konsumenta. O problemach e-sprzedawców mówił w Polskim Radiu 24 Rafał Stępniewski z portalu Rzetelnyregulamin.pl

  • Jak e-sklepy poradziły sobie z dostosowaniem się do nowych przepisów konsumenckich?

    19 listopad 2015

    O wdrożeniu zmian prawnych w e-sklepach, niemal po roku od wprowadzenia nowej ustawy konsumenckiej, Agata Zamęcka w programie "Biznes dla Ludzi" w TVN24 BiŚ rozmawiała z Rafałem Stępniewski z serwisu Rzetelnyregulamin.pl.

  • Informowanie idzie e-sprzedawcom opornie

    16 listopad 2015

    Wiele e-sklepów nadal nie dostosowało się do obowiązku informowania konsumentów o pełni ich praw. Prawie 73 proc. zbadanych sklepów internetowych ma nadal istotne błędy w dokumentach. O wynikach przeprowadzonego badania opowiada w Polskim Radiu 24 Rafał Stępniewski z serwisu Rzetelenyregulamin.pl.

  • Zwroty i reklamacje e-zakupów

    03 listopad 2015

    Podczas zakupów przez Internet przysługuje nam więcej praw niż w sklepach stacjonarnych. Chodzi głównie o możliwość zwrotu towaru. W Polskim Radiu 24 o prawach kupujących i obowiązkach sprzedających w sieci mówił Rafał Stępniewski z portalu rzetelnyregulamin.pl.