Publikacje

Nietrafiony prezent z internetu do zwrotu

14 grudnia 2015
<p style="text-align: justify;">Przy tegorocznych zakupach na święta po raz pierwszy będzie miała zastosowanie nowa ustawa o prawach konsumenta. Z czym muszą liczyć się klienci, a jakie obowiązki spełniać e-sprzedawcy? O tym na łamach rp.pl opowiada Rafał Stępniewski z serwisu Rzetelnyregulamin.pl.</p> <p> </p>

Błędy w regulaminach e-sklepów

23 listopada 2015
<p style="text-align:justify">Większość sklepów internetowych nie dostosowała swoich regulaminów do wymogów ustawy o prawach konsumenta. O problemach e-sprzedawców mówił w Polskim Radiu 24 Rafał Stępniewski z portalu Rzetelnyregulamin.pl</p>

Jak e-sklepy poradziły sobie z dostosowaniem się do nowych przepisów konsumenckich?

19 listopada 2015
<p style="text-align: justify;">O wdrożeniu zmian prawnych w e-sklepach, niemal po roku od wprowadzenia nowej ustawy konsumenckiej, Agata Zamęcka w programie "Biznes dla Ludzi" w TVN24 BiŚ rozmawiała z Rafałem Stępniewski z serwisu Rzetelnyregulamin.pl.</p>

Informowanie idzie e-sprzedawcom opornie

16 listopada 2015
<p style="text-align: justify;">Wiele e-sklepów nadal nie dostosowało się do obowiązku informowania konsumentów o pełni ich praw. Prawie 73 proc. zbadanych sklepów internetowych ma nadal istotne błędy w dokumentach. O wynikach przeprowadzonego badania opowiada w Polskim Radiu 24 Rafał Stępniewski z serwisu Rzetelenyregulamin.pl.</p>

Zwroty i reklamacje e-zakupów

3 listopada 2015
<p style="text-align: justify;">Podczas zakupów przez Internet przysługuje nam więcej praw niż w sklepach stacjonarnych. Chodzi głównie o możliwość zwrotu towaru. W Polskim Radiu 24 o prawach kupujących i obowiązkach sprzedających w sieci mówił Rafał Stępniewski z portalu rzetelnyregulamin.pl.</p>